fbpx
  • Home
  • /Posts Tagged ' concealer '

Archives

BURUKNYA MAKEUP AKU!! DAH BURUK TAMBAH LAGI BURUK

BURUKNYA MAKEUP AKU!! DAH BURUK TAMBAH LAGI BURUK

Kite selalu pergi kenduri kawin sebab nak tengok pengantin je kan? betul tak.. Makan taknak sangat pun kan. hihihi. Nak tngok dia pakai baju apa, pelamin macam mana and makeup macam mana, tambah-tambah lagi kalau yang kahwin tu kawan korang, mesti habis diteleknya. haha.  Gila bustbody kan tapi kesian jugak dekat pengantin kalau dia punya ... Read More