fbpx
  • Home
  • /Posts Tagged ' lemon '

Archives

7 DETOX YANG BOLEH MENGEMPISKAN PERUT

7 DETOX YANG BOLEH MENGEMPISKAN PERUT

“Aahh stress!..stress…! Dah cuba macam-macam tapi susah betul nak slim badan ni!” Pasti ramai yang ada masalah kan nak turunkan berat badan. Kalau turun pun 1 kg je! kalau nak menambah berat bukan main senang lagi. Hahaha. stress MakNah!!   So ape jalan pintas yang MakNAh boleh ajar korang ialah BERDETOX lah kite. Maksud MakNah ... Read More
ORGANIC SKINCARE WITH RM20

ORGANIC SKINCARE WITH RM20

Sebenarnya, waktu kulit korang tengah eloklah lagi nak dijaga. Kalau dibiarkan je tak terjaga, jangan nanti gundah gulana pulak, bila tengok kulit muke korang nampak  kusam, tak berseri, ada garisan halus, parut jerawat dan jeragat pula jelas kelihatan. Mula lah nak STRESS!! Mula lah nak marah semua orang, malu nak keluar, lepastu tepek makeup tebal-tebal. ... Read More