fbpx
  • Home
  • /Posts Tagged ' licin '

Archives

HILANGKAN PORI-PORI

HILANGKAN PORI-PORI

ATASI PORI-PORI WAJAH TERBUKA HANYA DENGAN 3 BAHAN MUDAH!   Minmin tau korang mesti ramai yang ada masalah pori-pori wajah terbuka luas akibat jerawat kan? Korang tahu tak kalau pori-pori terbuka dengan luas akan menyebabkan muka korang tak sempurna? Lagi teruk kalau korang ada pori-pori macam kulit limau. yukssss. Liang pori yang terbuka luas boleh ... Read More
ORGANIC SKINCARE WITH RM20

ORGANIC SKINCARE WITH RM20

Sebenarnya, waktu kulit korang tengah eloklah lagi nak dijaga. Kalau dibiarkan je tak terjaga, jangan nanti gundah gulana pulak, bila tengok kulit muke korang nampak  kusam, tak berseri, ada garisan halus, parut jerawat dan jeragat pula jelas kelihatan. Mula lah nak STRESS!! Mula lah nak marah semua orang, malu nak keluar, lepastu tepek makeup tebal-tebal. ... Read More