fbpx
  • Home
  • /Posts Tagged ' muka '

Archives

ORGANIC SKINCARE WITH RM20

ORGANIC SKINCARE WITH RM20

Sebenarnya, waktu kulit korang tengah eloklah lagi nak dijaga. Kalau dibiarkan je tak terjaga, jangan nanti gundah gulana pulak, bila tengok kulit muke korang nampak  kusam, tak berseri, ada garisan halus, parut jerawat dan jeragat pula jelas kelihatan. Mula lah nak STRESS!! Mula lah nak marah semua orang, malu nak keluar, lepastu tepek makeup tebal-tebal. ... Read More
BURUKNYA MAKEUP AKU!! DAH BURUK TAMBAH LAGI BURUK

BURUKNYA MAKEUP AKU!! DAH BURUK TAMBAH LAGI BURUK

Kite selalu pergi kenduri kawin sebab nak tengok pengantin je kan? betul tak.. Makan taknak sangat pun kan. hihihi. Nak tngok dia pakai baju apa, pelamin macam mana and makeup macam mana, tambah-tambah lagi kalau yang kahwin tu kawan korang, mesti habis diteleknya. haha.  Gila bustbody kan tapi kesian jugak dekat pengantin kalau dia punya ... Read More