fbpx
  • Home
  • /Posts Tagged ' pakejvideokahwin '

Archives

PETUA NAIKKAN SERI WAJAH UNTUK BAKAL PENGANTIN

PETUA NAIKKAN SERI WAJAH UNTUK BAKAL PENGANTIN

Semua bakal pengantin pastinya mahu kelihatan berseri di majlis paling bahagia mereka. Kenapa nampak suram je muka pengantin tu, kenapa nampak penat? Ops taknak la kene tegur macam tu kan. Meh kali ni Miezipro nak kongsi petua naikkan seri wajah untuk bakal pengantin kat luar sana. Ada dua petua jenis petua yang korang boleh pakai ... Read More
LELAKI PEMALU IS LIMITED EDITION!!!   INI DIA CARA PIKAT LELAKI PEMALU

LELAKI PEMALU IS LIMITED EDITION!!! INI DIA CARA PIKAT LELAKI PEMALU

Lelaki jenis pemalu memang seseorang yang agak misteri. Bukan mudah nak mendekati lelaki jenis ini. Ramai wanita yang binggung bila berhadapan dengan lelaki pemalu. Zaman sekarang ni susah nak jumpa lelaki yang pemalu. Kebanyakkan lelaki zaman sekarang ramai yang cuba berpewatakan ”macho”. Tapi kalau anda mempunyai teman lelaki jenis pemalu, anda sangat beruntung kerana lelaki ... Read More
5 PERKARA FREE YANG SUAMI BOLEH BUAT UNTUK BAGI ISTERI LEBIH SAYANG

5 PERKARA FREE YANG SUAMI BOLEH BUAT UNTUK BAGI ISTERI LEBIH SAYANG

Dah masuk alam rumah tangga ni, sudah tentu kita mahu perkahwinan kita kekal lama. Tak semestinya perlu beli barang mahal-mahal untuk buat pasangan lebih sayangkan kita. Kali ni Miezipro nak kongsikan apa perkara free yang si suami boleh buat untuk bagi isteri lebih sayang. 1. BERHENTI NAKAL DI WHATSAPP ATAU MEDIA SOSIAL Bagi suami anda ... Read More
BILA KAH LELAKI BOLEH MENJADI DAYUS ?

BILA KAH LELAKI BOLEH MENJADI DAYUS ?

Sabda Nabi S.A.W yang bermaksud: “Tiga golongan yang Allah tidak akan melihat (bermakna tiada bantuan dari dikenakan azab) mereka di hari kiamat : Si penderhaka kepada ibu bapa, si perempuan yang menyerupai lelaki dan si lelaki DAYUS” (Riwayat Ahmad & An-Nasaie) Tetapi bilakah masanya lelaki boleh dikatakan menjadi dayus? MEMBIARKAN ISTERI PERGI KERJA MENUMPANG DENGAN ... Read More
INI TANDA LELAKI SERIUS INGIN MEMPERSITERIKAN ANDA

INI TANDA LELAKI SERIUS INGIN MEMPERSITERIKAN ANDA

Pada permulaan perhubungan yang baru memutik mungkin tanda-tanda si dia jatuh cinta pada anda tidak terlalu ketara apatah lagi jika perhubungan itu baru sahaja terjalin. Jadi bagaimana caranya untuk mengesan jika si dia mahukan sebuah perhubungan serius bersama anda? Apakah tanda ketara yang si dia mencintai anda? Selidik jika si dia benar-benar mencintai anda dan ... Read More
BAGAIMANA MENGENALI SI DIA JODOH KITA ATAU TIDAK

BAGAIMANA MENGENALI SI DIA JODOH KITA ATAU TIDAK

Jodoh adalah perkara yang sudah ditetapkan oleh Allah S.W.T. Namun persoalan yang mungkin sentiasa bermain dalam pemikiran kita adalah bagaimana kita hendak mengetahui si dia memang ditakdirkan untuk kita? Jodoh kebiasaannya adalah cerminan diri kita. Jika kita seorang yang baik, jodoh kita juga insya-Allah baik. Begitu juga dengan sebaliknya. Allah S.W.T. telah berfirman dalam surah ... Read More
TIPS MUDAH CARI JODOH

TIPS MUDAH CARI JODOH

Perkahwinan , ia bukanlah nasib semata-mata. Ia perlu dicari, dijemput dan diusahakan mendapatkannya. Kerana perkahwinan itu adalah rezeki. Oleh itu jangan kita berputus asa ditengah jalan walaupun sudah bertahun-tahun mencuba. LUASKAN PERGAULAN Antara sebab kita lambat bertemu jodoh adalah kerana kurangnya pergaulan dengan masyarakat. Luangkan masa untuk menyertai aktiviti kemasyarakatan.Disamping itu jangan segan untuk bergaul ... Read More
HIKMAH BERCINTA SELEPAS NIKAH

HIKMAH BERCINTA SELEPAS NIKAH

TIADA RASA BERSALAH Islam menekankan bahawa haram bagi seseorang lelaki menyentuh seorang perempuan yang bukan mahramnya. Dengan bercinta selepas bernikah, Dengan bercinta selepas bernikah, pasangan tersebut boleh mengenali antara satu sama lain tanpa terhalang oleh batas-batas yang ketat. Perkara ini sama sekali tidak akan dapat dirasai oleh mereka yang bercinta sebelum berkahwin. SENANG MENZAHIRKAN RASA ... Read More
DOA ISTERI SOLEHAH  BUAT SUAMI TERCINTA

DOA ISTERI SOLEHAH BUAT SUAMI TERCINTA

Mari sama2 kita berdoa buat para isteri untuk menjadi salah seorang isteri yang solehah.. Ya Allah..Kau ampunilah dosaku yang telah ku lakukan,Kau limpahkanlah aku dengan kesabaran yang tiada terbatas,Kau berikanlah aku kekuatan mental,Kau kurniakanlah aku dengan sifat keredhaan,Kau peliharalah lidahku dari kata-kata nista,Kau kuatkanlah semangatku menempuhi segala cabaran-Mu,Kau berikanlah aku sifat kasih sesama insan.. Ya ... Read More
PERKARA PENTING ELAK JADI ISTERI NUSYUZ

PERKARA PENTING ELAK JADI ISTERI NUSYUZ

Setiap pasangan yang berkahwin akan mengimpikan rumahtangga yang bahagia dan harmoni. Apabila terbitnya ikatan perkahwinan ini, maka akan terbitlah juga satu bentuk hubungan yang perlu dijaga oleh setiap pasangan lebih-lebih lagi isteri. Jika isteri tidak menjaga hubungannya dengan suami , dia akan keluar daripada mentaati suaminya atau nusyuz. 1.KELUAR RUMAH TANPA KEIZINAN SUAMI Apabila isteri ... Read More