fbpx
  • Home
  • /Posts Tagged ' perkahwinan '

Archives

DOA ISTERI SOLEHAH  BUAT SUAMI TERCINTA

DOA ISTERI SOLEHAH BUAT SUAMI TERCINTA

Mari sama2 kita berdoa buat para isteri untuk menjadi salah seorang isteri yang solehah.. Ya Allah..Kau ampunilah dosaku yang telah ku lakukan,Kau limpahkanlah aku dengan kesabaran yang tiada terbatas,Kau berikanlah aku kekuatan mental,Kau kurniakanlah aku dengan sifat keredhaan,Kau peliharalah lidahku dari kata-kata nista,Kau kuatkanlah semangatku menempuhi segala cabaran-Mu,Kau berikanlah aku sifat kasih sesama insan.. Ya ... Read More
CHECKLIST UNTUK JURUGAMBAR YG WAJIB PENGANTIN TAHU!

CHECKLIST UNTUK JURUGAMBAR YG WAJIB PENGANTIN TAHU!

Walaupun jurugambar tu pro tahap dewa sekalipun, dia tetap manusia yg mudah lupa. So kita sebagai pengantin pun perlu tahu posing-posing dan shots yg korang perlu ada. Kalau tak rugi lah, dah bayar beribu tapi tertinggal satu kenangan. BRIDE is a pengantin perempuan. GROOM is a pengantin lelaki. Before the Wedding Kasut, baju dan Bungan ... Read More
TIPS MUDAH MAJLIS PERNIKAHAN

TIPS MUDAH MAJLIS PERNIKAHAN

Khasnya untuk keluarga yang pertama kali mengadakan majlis, pasti ada suara makcik sana, pakcik sini menyuruh itu, begitu, begini tak betul, dan macam-macam lagi yang kadang-kadang membuatkan suasana jadi awkward dan keliru. Dengan adanya rujukan ini, harapnya pelan pengantin atau keluarga akan teratur dan kemas dan jadi lebih selesa untuk semua pihak. ilmu sangat penting sebelum korang ... Read More
PERSIAPAN PERKAHWINAN AWAL 12 BULAN SEBELUM NAK KAHWIN

PERSIAPAN PERKAHWINAN AWAL 12 BULAN SEBELUM NAK KAHWIN

Uolss semua mesti tak sabarkan nak kahwin??? Tapi persiapan semua dah settel ke??? Sebelum nak kahwin, penting untuk korang dan pasangan membuat perancangan yang rapi serta teliti bagi memudahkan korang berdua membuat persediaan. Ini penting bagi mengelakkan korang dan pasangan kelam kabut atau tertinggal mana-mana perkara pening. Ikut tips yang minmin nak kongsikan tau <3 ... Read More