fbpx
  • Home
  • /Posts Tagged ' petua '

Archives

PETUA NAIKKAN SERI WAJAH UNTUK BAKAL PENGANTIN

PETUA NAIKKAN SERI WAJAH UNTUK BAKAL PENGANTIN

Semua bakal pengantin pastinya mahu kelihatan berseri di majlis paling bahagia mereka. Kenapa nampak suram je muka pengantin tu, kenapa nampak penat? Ops taknak la kene tegur macam tu kan. Meh kali ni Miezipro nak kongsi petua naikkan seri wajah untuk bakal pengantin kat luar sana. Ada dua petua jenis petua yang korang boleh pakai ... Read More
7 PANTANG LARANG UNTUK BAKAL PENGANTIN

7 PANTANG LARANG UNTUK BAKAL PENGANTIN

BANYAK petua orang dulu-dulu yang pelik dan aneh-aneh. Tetapi kalau difikir-fikirkan semula, memang ada betulnya. minmin nak kongsikan 7 petua yang boleh diguna pakai. Tapi jangan lah terlalu taksub sangat yee. Hehe. PETUA 1 Pasangan yang bakal berkahwin dinasihatkan agar JANGAN keluar dengan pasangannya selama 40 hari sebelum tibanya hari diijabkabul. Bukan saja bertujuan untuk ... Read More