fbpx
  • Home
  • /Posts Tagged ' solemnization '

Archives

CHECKLIST UNTUK JURUGAMBAR YG WAJIB PENGANTIN TAHU!

CHECKLIST UNTUK JURUGAMBAR YG WAJIB PENGANTIN TAHU!

Walaupun jurugambar tu pro tahap dewa sekalipun, dia tetap manusia yg mudah lupa. So kita sebagai pengantin pun perlu tahu posing-posing dan shots yg korang perlu ada. Kalau tak rugi lah, dah bayar beribu tapi tertinggal satu kenangan. BRIDE is a pengantin perempuan. GROOM is a pengantin lelaki. Before the Wedding Kasut, baju dan Bungan ... Read More
EXPO KahwinLah 2019

EXPO KahwinLah 2019

KENAPA BAYAR LEBIH UNTUK SATU ALBUM KAHWIN JER ? Uols bakal berkahwin? Dah jumpa Pakej Jurugambar kahwin? Betul ke jumpa pakej harga hampir 2k, tapi dapat hanya SATU Album kahwin je ? Rugi la… uols bayar mahal tapi dari segi kuantiti tidak berbaloi pun.. Sayang je kenangan best-best uols tu terperap dalam pendrive, silap hari ... Read More