fbpx
  • Home
  • /Posts Tagged ' timun '

Archives

7 PANTANG LARANG UNTUK BAKAL PENGANTIN

7 PANTANG LARANG UNTUK BAKAL PENGANTIN

BANYAK petua orang dulu-dulu yang pelik dan aneh-aneh. Tetapi kalau difikir-fikirkan semula, memang ada betulnya. minmin nak kongsikan 7 petua yang boleh diguna pakai. Tapi jangan lah terlalu taksub sangat yee. Hehe. PETUA 1 Pasangan yang bakal berkahwin dinasihatkan agar JANGAN keluar dengan pasangannya selama 40 hari sebelum tibanya hari diijabkabul. Bukan saja bertujuan untuk ... Read More
7 DETOX YANG BOLEH MENGEMPISKAN PERUT

7 DETOX YANG BOLEH MENGEMPISKAN PERUT

“Aahh stress!..stress…! Dah cuba macam-macam tapi susah betul nak slim badan ni!” Pasti ramai yang ada masalah kan nak turunkan berat badan. Kalau turun pun 1 kg je! kalau nak menambah berat bukan main senang lagi. Hahaha. stress MakNah!!   So ape jalan pintas yang MakNAh boleh ajar korang ialah BERDETOX lah kite. Maksud MakNah ... Read More
ORGANIC SKINCARE WITH RM20

ORGANIC SKINCARE WITH RM20

Sebenarnya, waktu kulit korang tengah eloklah lagi nak dijaga. Kalau dibiarkan je tak terjaga, jangan nanti gundah gulana pulak, bila tengok kulit muke korang nampak  kusam, tak berseri, ada garisan halus, parut jerawat dan jeragat pula jelas kelihatan. Mula lah nak STRESS!! Mula lah nak marah semua orang, malu nak keluar, lepastu tepek makeup tebal-tebal. ... Read More